Xarxaprod, Xarxa d’Espais de Creació i Producció de Catalunya, obre convocatòria per seleccionar un/a tècnica auxiliar d’administració i producció de Xarxaprod. La funció d’aquest perfil és donar suport a gerència i a coordinació de projectes, en tasques administratives i sistemàtiques relatives a l’administració i la gestió de la xarxa, així com a la producció de projectes i/o esdeveniments.
FUNCIONS A DESENVOLUPAR
- Gestions administratives:introducció de factures a excels, gestió d’enviaments correus via mail o postals, etc.
- Tasques de producció: reserves d’hotels, viatges, càterings, etc.
- Coordinació de reunions i calendaris de comissions i grups de treball, així com la redacció de les actes
- Redacció de les actes de les assemblees
- Actualització de bases de dades
- Gestió del catàleg de serveis i les seves contractacions
- Creació i gestió de formularis online
- Redacció de certificats o documentació administrativa requerida pels membres
- Gestió d’arxiu físic i digital
REQUISITS
- Titulació: Grau superior o universitari en arts i/o Gestió Cultural
- Experiència en suport a la gestió i producció projectes mínim de tres anys
- Coneixements bàsics en el camp de la creació i producció contemporània de Catalunya i el seu territori.
- Coneixement de tasques administratives i de gestió
- Coneixement alt del programari Office i Google Drive
- Experiència en el mon associatiu
- Disponibilitat per viatjar per Catalunya
HABILITATS I IDIOMES
- Autonomia
- Persona resolutiva i creativa
- Capacitat d’organització del treball
- Capacitat de treball en equip
- Habilitats de comunicació tant oral com escrit
- Idiomes: Català
- Capacitat de redacció
CONDICIONS
- Contracte laboral de 35 hores setmanals
- Horari de dilluns a divendres de 9 a 14 h i de 15 h a 17 h
- Teletreball amb presencialitat dos dies de la setmana en els diferents centres associats de la xarxa (Barcelona i/o àrea metropolitana principalment)
- Retribució: 21.890€ bruts anuals, segons conveni d’oficines i despatxos (Grup 4 Nivell 2)
- Data d’incorporació: Immediata i fins a 31 de gener 2026 per substitució de baixa per maternitat. Possibilitat de pròrroga.
PRESENTACIÓ DE L’APLICACIÓ I DOCUMENTACIÓ
Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria hauran de lliurar la següent documentació:
- Carta de motivació personal.
- Curriculum vitae detallat (nom complet, lloc i data de naixement, estudis / formació, activitats professionals o artístiques realitzades fins a la data).
Les candidatures caldrà enviar-les al correu electrònic gerencia@xarxaprod.cat abans del 15 de maig de 2025 amb l’assumpte: Convocatòria tècnic/a auxiliar.
Les persones candidates preseleccionades seran convocades via correu electrònic per a realitzar una entrevista entre el 21 o 22 de maig presencialment en algun espai membre de Xarxaprod.